+kövess Dashboard tumblr twitter
8tracks főoldal Franny cserék/cbox írások
és három, kettő, egy...semmi
2016. január 16., szombat 6:59 1 comments



Hellobello!

Ma indítom ezt a cuclit amit mások blognak, sokan hülyeségnek én csak valaminek tartok. Azt, hogy mi a fenének írok én amúgy egy ilyen bevezető cuccot azt már nem tudom. Gondolom mert feltétlenül írni akartam valamit így elsőre ami nem egy kifejezett történet de ha már elkezdtem akkor miért ne írnék egy hosszabb terjedelmű dolgot.

Amivel kezdeném az az, hogy képtelen vagyok megígérni, hogy ez a blog normálisan fog majd íródni. Szörnyű vagyok de normális gép hiányában egyszerűen csak nincs lehetőségem folyamatos írásra meg ilyenek. Pedig szívesen írnék sokat és rengeteget de ha így hozza az élet. Amire gondoltam az nagyon egyszerű ez is egy tucat blog tele írásokkal pár fanfic műfajú írással talán ilyen ajánlókkal és egyéb ilyen eszeveszetten furcsa dologgal :) Hát nem eszméletlenül csodás ? Ja igen én is így gondoltam.

Persze még sok kérdés van a bloggal kapcsolatban bennem is rengeteg vagy millió olyanok mint a "valahogy nem tudom, hogy tudom a kommenteket elérhetővé tenni de már rajta vagyok az ügyön" és a  "megéri e mindenféle csere akciót meg kritika meg ilyeneket kérnem hátha többen olvasnak majd" gondolatok. Persze mindig arra gondoltam, hogy itt is a minél aktívabb vagy annál jobban megy a szekér elv érvényesül (mint tumblr,twitter meg ilyenek). Hátha. De kezdek kételkedni és csak abban bízom ,hogy megérte három óra alatt összeraknom a blog kinézetét meg minden.

Tudom ez egy botrányosan rövid bevezető lett de még ma gondoltam egy írás publikálására de ahhoz nekem most abba kell hagynom a pötyögést itt és elkezdeni írni egy újabb szösszenetet valahol máshol. Az igazság az, hogy azt hiszem egy fanfic megírásába kezdek.

Addig is Pá-Pá

UPDATE: megnézheted az eddigi kommenteket és kommentelhetsz ide kattintva...

Franny



KÖVETKEZŐ POSZT